THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Friday, February 13, 2009

c1nt4

baru-baru ni aku de tgk rancangan 'ALLY' kt tv3
dan topic yang dibincangkan adalh berkenaan CINTA
byk juga pendapat yang dikemukakan berkenaan cinta
ada yang mengatakan cinta itu satu perasaan sayang terhadap seseorg
ada juga yang mengatakan cinta itu adalah perasaan sayang terhadap ibu bapa

aku ada gak tanye borfriend aku apa fahaman die ttg cinta
menurutnya cinta tu satu perasaan yang lahir dari hati
apabila kite lihat org tu kite akan rasa berdebar
apabila kite bersama org tu kite akan rasa sentiasa ingin bersamamnye
apabila kite pandang org tu kite akan rasa sayang sgt
kite rasa ingin hidup bersamamnye
kite x sanggup berpisah dengannya

pada aku
aku x dpt menafsirkan cinta tu ke dalam bentuk perkataan
aku hanya tau bagaimana rasanya cinta

dan kepada mereka di luar sana
cintalah kepada yang hakiki,,,

0 comments: