THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Friday, February 13, 2009

wh4t sh0uLd i d0

jun,,,
tarikh aku tamat belajar di politeknik,,,
sebenarnye aku sangat susah hati memikirkan apa yang akan terjadi selepas bulan 6 ni,,,

hubungan aku dgn kekasih hati tersayang,,,

apakah akan terjadi kepada hubungan kami,,
susah nak jmp,,
mcm mn bl aku rindu die,,,

senyuman nya,,,
tawanya,,,
kata2 nya,,,
pujukannya,,,
sentuhan belaiannya,,,
mukanya,,,
tingkahlakunya,,,

semua itu,,,
di mana,,
bagaimana,,,
bl,,,
soalan yang sentiasa bermain dibenak fikiranku,,
apakah aku sanggup menghadapinya,,,

Ya Allah,,,
berikanlah aku kekuatan untuk menghadapinya,,
Ya Allah,,,
berikanlah aku ketabahan dan kesabaran dalam menanganinya,,,
Ya Allah,,,
janganlah kau pisahkan aku daripadanya,,,

sayang,,,
nurul sayang sangat kt sayang,,,



0 comments: